maandag 30 januari 2012

Yesss, we gaan weer naar 'huis'!!

Beste volgers van dit blog, we gaan weer naar Kissimmee, Florida!
De tickets zijn weer geboekt, we vliegen met Air Lingus vanaf Amsterdam - Dublin - Orlando v.v.
Wanneer: 14 juli t/m 4 augustus 2012, de 5de augustus zijn we weer terug!
Wat gaan we doen: eerst 3 dagen naar Daytona Beach, vervolgens gaan we lekker naar huis :-)

Het leuke van deze reis is dat er nog een vriend en vriendin van onze kinderen twee weken overkomen, super gezellig! Kortom wij hebben er zin in, we maken er een gezellige tijd van met z'n zessen!!

3 opmerkingen:

  1. Lekker vooruitzicht weer.
    Wij zijn nog aan het dubben wat we gaan doen in de zomer vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Remco, lijkt me hardstikke leuk zo met z'n allen. Ik zie dat jij (en TA2Gerrit van het Floridaforum) met Aer Lingus vliegen via Dublin. Is dat qua vlleguren een stuk korter dan met de andere maatschappijen die je bijv. in Chicago laten overstappen? Ik wens jullie veel voorpret! Groeten van Eric (ekkie50 op het FF).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat ik niet de enige ben die Air Lingus schrijft in plaats van Aer......;-).Inmiddels ben ik bekeerd door Mattrob!

    Maar we kijken er naar uit hoor, het wordt vast een gezellige reis!

    BeantwoordenVerwijderen